Premiera Event Forum na Targach Event 2011
CSR i nowe technologie w służbie eventom to temat przewodni konferencji organizowanej w ramach Event Forum, które odbędzie się pierwszego dnia III Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. W trakcie wydarzenia eksperci podzielą się wiedzą na temat trendów panujących na rynku eventowym i nowatorskich rozwiązań wykorzystywanych przy organizacji oraz promocji imprez. Targi Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorem I Event Forum jest Event Managers Club.
Nowe trendy w gastronomii na EuroGastro 2012
Ruszyły już przygotowania do kolejnej edycji największej w kraju imprezy branży HoReCa – XVI Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro 2012. Nowoczesne rozwiązania dla gastronomii oraz pełen przegląd produktów i usług dla rynku w ciągu trzech dni targów zaprezentują wiodący producenci i dystrybutorzy z Polski i zagranicy. Przedstawią różnorodne oferty w zakresie wyposażenia zaplecza kuchennego, żywności i napojów, wyposażenia sal restauracyjnych i barów czy sektora kawowego. EuroGastro umożliwią zapoznanie się z innowacyjnymi produktami, które pojawiły się na rynku HoReCa oraz najbardziej aktualnymi trendami w gastronomii. Targom będą towarzyszyć liczne pokazy i konkursy, w których kucharze, bariści i kelnerzy przedstawią swoje mistrzowskie umiejętności i efektowne techniki. EuroGastro 2012 zorganizowane zostaną w dniach 21-23 marca w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
TT Warsaw reklamuje cały świat
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. W miesiącu poprzedzającym targi spoty pojawią się w stacjach radiowych. Komunikację ze zwiedzającymi wspierać będą mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br.
Znaczenie koloru w strategii hotelu
Jak świadomie poprzez kolor uzyskać w hotelu wrażenie elegancji, dobrej jakości, nowoczesności, świeżości czy oryginalności? W jaki sposób za pomocą barw stworzyć przestrzeń, która zarabia pieniądze? Na te i inne pytania odpowiadać będą eksperci z firmy Projekt Hotel podczas konferencji „Kolor jako element strategii obiektu noclegowego” organizowanej podczas IV Międzynarodowych Targów Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Oprócz profesjonalnych szkoleń i konferencji podczas targów zostanie zaprezentowana szeroka oferta produktów i usług dla branży hotelarskiej. Zainteresowani uczestnictwem w targach i konferencji już mogą dokonywać rejestracji on-line za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja, która upoważnia do bezpłatnego wstępu na wydarzenie. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Innowacyjne rozwiązania na Targach Infrastruktura 2011
Najnowsze rozwiązania techniczne dla budownictwa miejskiego i drogowego zostaną zaprezentowane na II Forum „Moja Innowacja” organizowanym 16 listopada br. podczas IX Międzynarodowych Targów Infrastruktury Miejskiej i Drogowej Infrastruktura 2011. Tematami przewodnimi spotkania będą innowacyjne materiały oraz bezpieczeństwo ruchu drogowego. Omówione zostaną także propozycje z zakresu ochrony środowiska oraz poprawy jakości życia ludzi w otoczeniu infrastruktury, zwłaszcza pod względem zmniejszenia poziomu hałasu i ograniczenia emisji gazów. Targi Infrastruktura 2011 odbędą się 15-17 listopada w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Maroko krajem partnerskim TT Warsaw 2011
Maroko słynące z filmowej Casablanki, Czerwonego Miasta Marakesz, eleganckiej stolicy Rabat i rozległych, piaszczystych plaż będzie oficjalnym krajem partnerskim najważniejszego w Polsce wydarzenia dla branży turystycznej - XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Tym sposobem przez trzy dni targów szczególnie promowane będzie bogactwo turystyczne malowniczego Królestwa Maroko oraz zapachy i smaki specjałów narodowej kuchni. TT Warsaw 2011 odbędą się w dniach 22-24 września w centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
Kampania promocyjna Targów Event 2011
Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych. Dodatkowo wydarzenie będzie promowane poprzez telemarketing oraz działania mailingowe. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.
Premierowy konkurs na najlepszą ofertę Targów WorldHotel 2011
Po raz pierwszy w ramach WorldHotel 2011 odbędzie się konkurs dla wystawców na najlepszą ofertę targową organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) oraz MT Targi. Zwycięzca konkursu otrzyma m.in. unikatowe logo „The Best of WorldHotel 2011”, a także pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.