Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się w dniach 22-24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. W miesiącu poprzedzającym targi spoty pojawią się w stacjach radiowych. Komunikację ze zwiedzającymi wspierać będą mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br.
- Targi TT Warsaw cieszą się ogromnym uznaniem branży turystycznej zarówno w kraju jak i zagranicą. Zależy nam, by poprzez bardzo szeroko prowadzoną kampanię promocyjną z informacją o tegorocznej edycji trafić do jak największego grona odbiorców. Naszą grupą docelową są osoby związane z sektorem turystycznym, przedstawiciele branży MICE, jak i klienci korporacyjni, w tym odbiorcy tak zwanej turystyki biznesowej. Ponadto bardzo istotną grupę stanowią klienci indywidualni poszukujący atrakcyjnych pomysłów na wyjazd. Poprzez kampanię chcemy zainspirować do odwiedzenia TT Warsaw właśnie jak najwięcej osób prywatnych. Podejmując działania informacyjne i reklamowe przypominamy się naszym stałym bywalcom o kolejnej edycji targów, ale również staramy się dotrzeć do nowych zwiedzających i zachęcić ich do wzięcia udziału w tym wyjątkowym wydarzeniu turystycznym - mówi Urszula Potęga, prezes zarządu spółki MT Targi, organizatora TT Warsaw.
By przyciągnąć rekordową liczbę zwiedzających reklamy i dodatki na temat Targów TT Warsaw 2011 pojawią się w branżowych czasopismach turystycznych m.in. Wiadomościach Turystycznych, Rynku Turystycznym, Rynku Podróży, Hotelarzu oraz w prasie codziennej, m. in. ogólnopolskiej Gazecie Wyborczej. W magazynach podróżniczych planowany jest insert zaproszeń na TT Warsaw. Spoty reklamowe będzie można usłyszeć w stacjach radiowych grupy TIME, w tym w radio Eska. Kampania marketingowa skierowana do zwiedzających będzie też realizowana na blisko 100 polskich i zagranicznych portalach internetowych i serwisach poświęconych turystyce oraz w mediach społecznościowych. W ramach współpracy z kolejami mazowieckimi reklamy targów pojawią się w pociągach, by zachęcić do przyjścia jak najwięcej mieszkańców Mazowsza. W tym też celu już w trakcie wiosennych targów turystycznych Lato 2011 rozdano 25 tys. biletów na TT Warsaw 2011 uprawniających do bezpłatnego wstępu na drugi dzień targów. Po raz pierwszy w tym roku wszystkich zwiedzających obowiązywać będzie wstęp wolny na trzeci dzień targów. Do osób z sektora MICE oraz zajmujących się w firmach delegacjami, wyjazdami integracyjnymi i eventami zaplanowana jest dystrybucja zaproszeń drukowanych i elektronicznych. Co tydzień wysyłane są newslettery z aktualnymi informacjami na temat tegorocznej edycji targów, mailingi dystrybuują także partnerzy TT Warsaw. By zachęcić jak największą liczbę zagranicznych klientów do odwiedzenia TT Warsaw organizator wydarzenia ściśle współpracuje z ambasadami i zagranicznymi organizacjami turystycznymi oraz izbami gospodarczymi. Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja Practum Consulting.
- Liczymy, że dzięki naszej aktywnej kampanii wiele osób zdecyduje się przyjść na XIX edycję TT Warsaw i skorzysta z okazji, by poznać propozycje turystyczne z całego świata, a nawet zakupić wyjazdy do ciekawych miejsc w atrakcyjnej cenie przygotowanej specjalnie na targi – dodaje Urszula Potęga.
Podczas trzech dni targów TT Warsaw swoje walory turystyczne promują w Polsce liczni zagraniczni wystawcy, dzięki czemu wydarzenie umożliwia nawiązywanie wielu międzynarodowych kontaktów w biznesie turystycznym. Jest to również okazja do prezentacji polskich podmiotów i atrakcji turystycznych na światowym rynku. Na TT Warsaw oferty przedstawiają touroperatorzy, agenci, obiekty noclegowe, w tym hotele, sanatoria, wellness&spa czy pensjonaty, przewoźnicy, narodowe, regionalne i lokalne organizacje turystyczne. Wystawcami są również urzędy marszałkowskie, powiaty, miasta i gminy, organizatorzy turystyki biznesowej oraz branżowe izby i stowarzyszenia czy towarzystwa ubezpieczeniowe.
Pierwszy dzień targów, 22 września, tradycyjnie przeznaczony będzie wyłącznie dla przedstawicieli branży turystycznej z Polski i zagranicy. Natomiast zwiedzający indywidualni będą mogli uczestniczyć w TT Warsaw w kolejnych dniach, 23 i 24 września.
Więcej informacji na temat targów można znaleźć na stronie www.ttwarsaw.pl.