Po raz pierwszy w ramach WorldHotel 2011 odbędzie się konkurs dla wystawców na najlepszą ofertę targową organizowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego (IGHP) oraz MT Targi. Zwycięzca konkursu otrzyma m.in. unikatowe logo „The Best of WorldHotel 2011”, a także pakiet promocyjny sponsorowany przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego. IV Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
- Już po raz czwarty wystawcy WorldHotel zaprezentują najnowsze i wyjątkowe produkty, z których część zostanie przedstawiona po raz pierwszy właśnie podczas targów. Przy okazji tegorocznej edycji postanowiliśmy nagrodzić najlepsze produkty i zorganizować nowy konkurs na najlepszą ofertę targową, którego rangę podkreśla zaangażowanie w jego przygotowanie Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Wystawcy mogą więc zawalczyć o unikatowe logo, które będzie można wykorzystać w promocji nagrodzonego produktu, potwierdzając jego najwyższą jakość na rynku. Zachęcamy do udziału w tym premierowym konkursie tym bardziej, że na zwycięzcę czeka jeszcze specjalny pakiet promocyjny sponsorowany przez IGHP – mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.
Konkursowe zgłoszenia
Konkurs przewidziany jest wyłącznie dla wystawców najbliższej edycji Targów WorldHotel. Zgłoszenia mogą obejmować swoim zakresem: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanterię hotelową, housekeeping, rozwiązania informatyczne dla obiektów noclegowych, infrastrukturę rekreacyjną, SPA & Wellness oraz rozwiązania ekologiczne dla obiektów noclegowych i oszczędzających energię. Zwycięzcę wyłoni komisja konkursowa złożona z przedstawicieli Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego. Poza wyjątkowym logo i pakietem promocyjnym dla laureata przewidziane jest również 9 mkw. powierzchni wystawienniczej na Targach WorldHotel 2012 oraz okolicznościowy dyplom.
Spotkanie dla biznesu
WorldHotel jako jedyne w Polsce targi dla hotelarstwa skupiają osoby ściśle związane z branżą noclegową. Znajdują się wśród nich: właściciele i menadżerowie hoteli, moteli, pensjonatów, obiektów SPA & Wellness, uzdrowisk, sanatoriów, obiektów wypoczynkowych i agroturystycznych oraz centrów konferencyjnych, a także architekci i projektanci wnętrz, inwestorzy oraz firmy wykonawcze. Tym sposobem Targi WorldHotel umożliwiają dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych poszczególnymi produktami lub usługami oraz ułatwiają nawiązanie nowych kontaktów handlowych z przedstawicielami branży hotelarskiej w Polsce. Co więcej, podczas tegorocznej edycji WorldHotel w sąsiadującej hali równolegle odbędzie się drugie, niezależne wydarzenie - III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011. Dla wystawców Targów WorldHotel oznacza to dotarcie do szerszej grupy odbiorców reprezentujących również branżę eventową, w szczególności poszukujących atrakcyjnych miejsc na organizację różnego rodzaju wydarzeń określanych terminem event.
- Na Targach WorldHotel prezentowana jest najnowsza oferta produktów i usług obejmujących swoim zakresem budowę, wyposażenie, modernizację i obsługę obiektów noclegowych i dlatego zwiedzający właśnie tutaj poszukują najlepszych rozwiązań dla swojego biznesu. Dla wystawców takie targi są doskonałą okazją, by w jednym miejscu i czasie zainteresować swoją ofertą wielu przedstawicieli branży oraz nawiązać cenne kontakty biznesowe – dodaje Renata Smolnytska.
Źródło wiedzy o rynku
Wszechstronna oferta sprawia, że WorldHotel są źródłem wiedzy na temat rynku noclegowego i dostarczają wielu cennych informacji dotyczących aktualnych rozwiązań stosowanych w hotelarstwie. Ponadto targom każdego roku towarzyszą profesjonalne szkolenia, seminaria i konferencje, podczas których eksperci dzielą się swoją wiedzą na temat najaktualniejszych zagadnień z branży.
Więcej informacji nt. konkursu i targów można znaleźć na stronie www.worldhotel.pl.