Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią
Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Wszyscy klienci, którzy dokonają zakupu lodówki w dowolnym sklepie stacjonarnym Saturn lub na Saturn.pl pomiędzy 9 a 16 października br., otrzymają bony zniżkowe na zakupy we Frisco.pl o wartości od 100 zł do 400 zł – w zależności od ceny zakupionego sprzętu. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
Wirtualny sklep Frisco.pl powraca, tym razem na ulice Warszawy
Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie, działania PR i w social media. Towarzyszy jej też konkurs organizowany we współpracy z Travelplanet.pl, w którym do wygrania są karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki.
Startuje kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl
„Zapełnimy Twoją nową lodówkę” – to hasło przewodnie nowej akcji promocyjnej sieci Saturn, która prowadzona jest we współpracy z Frisco.pl. Każdy klient, który kupi lodówkę w dowolnym sklepie Saturn lub na saturn.pl w dniach 12-18 czerwca br., otrzyma bon na zakupy we Frisco.pl o wartości od 150 zł do 750 zł – w zależności od ceny zakupionej lodówki. Kampania reklamowa wokół akcji prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i w mediach społecznościach w całym okresie trwania promocji.
Frisco.pl z nowym prezesem
Nicolas Jedraszak objął funkcję prezesa zarządu spółki Frisco.pl prowadzącej jeden z największych e-supermarketów w Polsce. Nominacja ta oznacza wzmocnienie zarządu Frisco.pl o kolejnego menedżera doświadczonego w rozwijaniu firm z branży e-commerce. Wynika to z przekonania grupy MCI Management, głównego akcjonariusza e-supermarketu, o możliwości dalszego dynamicznego wzrostu Frisco w obszarze handlu artykułami spożywczymi przez Internet. W zarządzie pozostaje bowiem Grzegorz Bielecki, który jak dotychczas będzie odpowiedzialny za sprzedaż, jakość dostaw Frisco.pl oraz zwiększenie skali działalności spółki.
Wielkanocny stół warszawiaka
To przede wszystkim żur, a nie jajka, zmienia dietę warszawiaków na Wielkanoc. Blisko 100% mieszkańców stolicy kupuje ten staropolski przysmak przed tymi świętami, podczas gdy miesiąc wcześniej delektuje się nim tylko 14% - wynika z danych Frisco.pl. Jednocześnie sprzedaż żuru w miesiącu wielkanocnym zwiększa się aż o 860% w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta. W niektórych dzielnicach, jak na Bemowie, Bielanach czy Ochocie sprzedaje się go 20 a nawet 30 razy więcej. W czasie Wielkanocy dużą popularnością cieszy się zakorzeniony w tradycji świątecznej chrzan, którego sprzedaż rośnie aż o 290% w stosunku do miesiąca poprzedzającego święta, a także kojarzona z wiosną rzodkiewka, notująca wzrosty na poziomie 190%. Sprzedaż symbolicznych dla Wielkanocy jaj zwiększa się natomiast tylko o 63%.
Internetowe Frisco wchodzi do metra z konkursem
Frisco.pl wraca do warszawskiego metra, tym razem z wiosennym konkursem pod hasłem „Wygraj rok zakupów”. Z tej okazji ściany stacji Centrum zostały wyklejone grafikami, na których pojawiło się ponad 20 promocyjnych artykułów. Dla osób, które zeskanują kod QR z plakatów w metrze przygotowane są kupony rabatowe o wartości 30 zł na zakupy we Frisco.pl. Składając zamówienie za min. 100 zł zawierające przynajmniej jeden produkt reklamowany na stacji Centrum i rozwiązując zadanie konkursowe, można wygrać roczne darmowe zakupy w tym supermarkecie. W ramach nagród Frisco.pl ufundowało też 100 voucherów do wykorzystania w swoim sklepie o wartości 100 zł każdy. Akcja trwa przez cały kwiecień. Wspiera ją kampania marketingowa, która obejmuje m.in. reklamy w różnych punktach Warszawy, a także w internecie.
Najwięcej mobilnych klientów na Mokotowie i Ursynowie
O ponad 200% zwiększyła się liczba wizyt klientów we Frisco.pl złożonych przy pomocy urządzeń mobilnych w okresie działania wirtualnego sklepu w metrze względem poprzedniego miesiąca. Wśród mężczyzn wzrost ten wyniósł 220%, a 180% wśród kobiet. Prawie co trzecia osoba, która zrobiła zakupy we Frisco.pl przez aplikację mobilną na smartfona, mieszka na Mokotowie lub Ursynowie. Dalej plasują się Praga Południe i Ochota – na te dzielnice przypadło odpowiednio 9% i 8% zamawiających w ten sposób w internetowym supermarkecie. Najmniej mobilni na spożywczych e-zakupach okazali się mieszkańcy Wesołej, a następnie Rembertowa, Targówka, Wawra i Włochów. Wirtualny supermarket Frisco w warszawskim metrze ruszył na początku listopada br. i działał do końca miesiąca. Ściany po obu stronach stacji Centrum były wówczas wyklejone grafikami imitującymi półki sklepowe, z których można było zrobić zakupy z dostawą do domu skanując smartfonem kody kreskowe poszczególnych produktów.