Ponad sto wirtualnych samochodów Frisco.pl rozpoczęło mobilną sprzedaż na ulicach stolicy. Warszawiacy przez miesiąc będą mogli kupić z nich różnorodne produkty codziennego użytku za pomocą smartfona z nową aplikacją Frisco.pl. Akcję wspiera kampania promocyjna w internecie, działania PR i w social media. Towarzyszy jej też konkurs organizowany we współpracy z Travelplanet.pl, w którym do wygrania są karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki.

 

- Po sukcesie wirtualnego supermarketu w metrze latem wychodzimy z podziemi na ulice Warszawy. Tym razem wykorzystujemy nasze Frisco Vany, które na stałe wkomponowały się już w krajobraz stolicy. Ulokowaliśmy je w różnych miejscach Warszawy, by jak największa liczba mieszkańców mogła w bardzo prosty sposób zrobić zakupy z dostawą do domu – mówi Nicolas Jedraszak, prezes Frisco.pl. 

 

- Nasza akcja pokazuje, jak naturalnie Frisco wpisuje się w zmieniające potrzeby konsumpcyjne współczesnych Polaków. Dzięki mobilnym rozwiązaniom mogą otrzymywać produkty o najwyższej jakości, nie tracąc przy tym czasu. Śmiało można powiedzieć, że dzięki Frisco zyskujemy dwie godziny na realizację swoich pasji – dodaje prezes Frisco.pl.

 

Wraz z uruchomieniem wirtualnych samochodów-sklepów Frisco wprowadza nową ulepszoną aplikację mobilną. Pobiera się ją na smartfony działające w systemie Android bądź iOS poprzez zeskanowanie odpowiedniego QR kodu bezpośrednio z Frisco Vanów. Można z nich kupić różnorodne artykuły spożywcze, w tym świeże warzywa i owoce, nabiał, słodycze i napoje skanując ich kod kreskowy czy robiąc nawet zdjęcia wybranego artykułu za pomocą Smart Scan w aplikacji mobilnej Frisco.pl. Oferta obejmuje też produkty dla najmłodszych, chemię gospodarczą i środki czystości. Wybrane produkty zostaną zapamiętane w koszyku, a klienci będą mogli dokończyć swoje zakupy w dowolnym czasie i miejscu. 

 

 

Nasze mobilne sklepy stanowią połączenie tradycyjnych form sprzedaży z nowoczesnymi technologiami. Po raz kolejny chcemy zainspirować warszawiaków do uczestniczenia w nietypowej formie interakcji miejskiej. Liczymy, że wielu mieszkańców stolicy, choćby dla zabawy, zechce wypróbować nasze innowacyjne rozwiązania, a jednocześnie odkryje korzyści wynikające z robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl – dodaje Przemysław Matul, Dyrektor Marketingu Frisco.pl.

 

Najnowszej akcji Frisco towarzyszy konkurs organizowany na stronie e-supermarketu. Wygrać w nim można karty podarunkowe na wakacyjne wycieczki o łącznej wartości 60 tys. zł. Wystarczy złożyć zamówienie na stronie www.frisco.pl, które zawiera co najmniej jeden artykuł prezentowany na wirtualnych Frisco Vanach oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe. Autor najciekawszej propozycji otrzyma kartę podarunkową o wartości 5 tys. zł, a zdobywcy dwóch kolejnych miejsc – w wysokości 3 tys. zł każdy. Przewidziano też nagrody dodatkowe – 500 kart podarunkowych o wartości 100 zł każda. Partnerem akcji jest Travelplanet.pl.