Frisco.pl otworzyło pierwszy e-supermarket w warszawskim metrze. Ściany po obu stronach stacji Centrum wyklejone zostały grafikami przedstawiającymi półki sklepowe, na których pojawiło się łącznie ponad 150 produktów w atrakcyjnych cenach. Warszawiacy mogą zamówić wybrane towary z wirtualnego supermarketu w metrze za pomocą smartfona, a Frisco dostarczy je pod wskazany adres o wyznaczonej przez nich godzinie. Ponadto, z okazji uruchomienia nowego e-sklepu przy stacji Centrum będzie można otrzymać owoce z logo Frisco.pl.
- Chcemy pokazać klientom, że w dzisiejszych czasach po codzienne zakupy nie muszą już jechać specjalnie do supermarketu, bo za pomocą aplikacji mobilnej we Frisco mogą zamówić potrzebne produkty praktycznie z każdego miejsca i o dowolnej godzinie, nawet wykorzystując chwilę oczekiwania na metro – mówi Grzegorz Bielecki z Frisco.pl. - Wirtualny sklep na stacji metra to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. I choć pomysł sam w sobie jest innowacyjny na naszym rynku, to robienie zakupów w takim miejscu w gruncie rzeczy nie jest niczym skomplikowanym. Wystarczy zainstalować bezpłatną aplikację Frisco.pl na smartfonie, a następnie zeskanować barkody produktów ze sklepowych półek. Wybrane towary trafiają w ten sposób do koszyka, a po zatwierdzeniu zamówienia przez klienta są dostarczane o wybranej godzinie pod wskazany adres – wyjaśnia Grzegorz Bielecki.
Aplikacja umożliwiająca robienie zakupów w supermarkecie na stacji Centrum jest udostępniana w App Store dla iPhone’a i Google Play dla smartfonów działających w systemie Android. Do właściwego sklepu z aplikacją przekierowuje Frisco.pl lub kod QR, który można odczytać z grafik umieszczonych w metrze. Po jej zainstalowaniu na smartfonie z wirtualnego supermarketu na stacji Centrum warszawiacy mogą zamówić różnorodne produkty spożywcze, począwszy od świeżego pieczywa, warzyw i owoców, przez nabiał i mięso po słodycze czy napoje. Na półkach e-sklepu w metrze znajdują się też artykuły higieniczne i chemia gospodarcza. Co istotne, dzięki mobilnej aplikacji mieszkańcy Warszawy mogą rozpocząć zakupy na peronie i logując się później na swoje konto, dokończyć je już w domu, bo wybrane wcześniej produkty zostaną zapamiętane w koszyku. Aplikacja Frisco.pl daje bowiem dostęp do pełnej oferty e-supermarketu, która obejmuje ponad 12 tys. produktów.
- Wyszliśmy z Internetu do metra, by przekonać jeszcze większą liczbę warszawiaków, że zakupy na Frisco.pl mogą być łatwe, a do tego można zaoszczędzić i czas, i pieniądze. Co ważne, kupując w naszym supermarkecie klienci mogą liczyć na świeżość produktów i dobre ceny – dodaje prezes Frisco.pl.
Kompletowanie produktów zamówionych we Frisco.pl odbywa się w magazynie wyposażonym w chłodnię, mroźnię, sorter oraz pakowarkę próżniową. Produkty świeże porcjowane są bezpośrednio u dostawców i dostarczane trzy razy dziennie do Frisco, tak by jeszcze tego samego dnia trafiły do rąk klientów. Zamówienia można składać przez cały tydzień. Kurierzy rozwożą zakupy od poniedziałku do soboty w godzinach 7:00-23:00. Terminarz dostaw podzielony jest na jednogodzinne okna, a za zakupy można płacić przelewem lub przy odbiorze gotówką i kartą.
Otwarcie wirtualnego sklepu w metrze wspiera kampania marketingowa, w ramach której m.in. przez kilka dni listopada przy stacji Centrum hostessy będą wręczać warszawiakom owoce. Dodatkowo, przez cały miesiąc na billboardach zlokalizowanych na różnych stacjach metra pojawią się reklamy e-supermarketu. Kampania potrwa do końca listopada.