Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła promocję nowego menu. (…) Najnowsza oferta restauracji Sphinx jest promowana za pomocą materiałów BTL takich jak plakaty i podkładki na stoliki, a także przy użyciu strony internetowej Sphinksa oraz poprzez działania PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Spozywka.pl, 1 lutego 2011

http://www.spozywka.pl/n,1712,shoarma_na_ostro_szkocki_t-bone_nowosci_w_restauracjach_sphinx.html

Rusza kampania społeczna "Piłeś? Nie jedź!", organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. Realizowana jest poprzez spoty reklamowe w telewizji, radiu, kinach, jak również reklamy na autobusach oraz ulotki.(...) Patronem medialnym jest TVN Warszawa. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Media2.pl, 14 października 2010

http://media2.pl/reklama-pr/70001-piles-nie-jedz-nowa-kampania:popularnekategoriareklama-pr.html

Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. (…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting

Więcej:24pr.pl, 14 października 2010

http://24pr.pl/nowi-klienci/poczatek-kampanii-%E2%80%9Epiles-nie-jedz%E2%80%9D/

Organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy kampania, przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Marketingowiec.pl, 14 października 2010

Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat. Kampania obejmuje działania ATL, BTL i PR. (…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting

Więcej:Brief.pl, 14 października 2010

16 października rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego, w wieku 18-30 lat.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Marketing przy kawie, 14 października 2010

http://marketing-news.pl/message.php?art=27132

Rusza kampania społeczna "Piłeś? Nie jedź!", organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediarun.pl, 14 października 2010

Ruszyła kolejna kampania społeczna na temat bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz niebezpieczeństw wynikających z nadużywania alkoholu przez kierowców. (…)Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 14 października 2010

http://mediamikser.pl/article/69726/producenci-wodki-apeluja-piles-nie-jedz-wideo

W telewizji, radiu, kinach i na outdoorze rusza kolejny etap kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź”. Akcję na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy przygotowały Fabryka Komunikacji Społecznej i agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Wirtualnemedia.pl, 14 października 2010

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/powrot-z-urodzin-w-nowej-odslonie-kampanii-piles-nie-jedz-wideo

Rusza kampania społeczna „Piłeś? Nie jedź!”, organizowana przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania przestrzega przed prowadzeniem pojazdów po spożyciu alkoholu i zwraca uwagę na negatywne konsekwencje wynikające z takich zachowań. W szczególności kierowana jest do młodych uczestników ruchu drogowego w wieku 18-30 lat.(…) Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 14 października 2010

http://epr.pl/rusza-kampania-spoleczna-piles-nie-jedz,auto-moto,25709,1.html

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Newsline.pl, 20 sierpnia 2010

http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art4587,lepszy-start-dla-twojego-dziecka.html

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę.(…) Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Csrinfo.org, 20 sierpnia 2010

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka". Kampanie organizuje Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS). Akcja jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę. (…)Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, działania PR prowadzi zaś agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediamikser.pl, 19 sierpnia 2010

http://mediamikser.pl/article/69157/przemysl-spirytusowy-uczy-kobiety

Rusza trzecia edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Lepszy start dla Twojego dziecka”, organizowanej przez Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy.(…) Poprzez plakaty, ulotki i standy zwraca uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu wypita przez kobietę w ciąży może mieć szkodliwy wpływ na rozwój dziecka. (…)Kampania obejmuje działania BTL i PR. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej:Brief.pl, 19 sierpnia 2010