Kampania promocyjna Targów Event 2011
Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 (…)Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Agencjabtl.pl, 17 maja 2011
Kampania promocyjna Targów Event 2011
Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 (…)Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Konferencje.pl, 17 maja 2011
http://www.konferencje.pl/aktualnosci/art,565,kampania-promocyjna-targow-event-2011.html
„Wygrywaj egzotyczne wycieczki” - Sphinx promuje się z Pepsi
W sieci restauracji Sphinx rusza konkurs „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany wspólnie z Pepsi. Wspierają go działania reklamowe przygotowane i prowadzone przez firmę Masteam i agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: WirtualneMedia.pl, 17 maja 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wygrywaj-egzotyczne-wycieczki-sphinx-promuje-sie-z-pepsi
Sphinx i Pepsi rozdają wycieczki
Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem "Wygraj egzotyczne wycieczki", organizowany we współpracy z Pepsi.(…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediarun.pl, 17 maja 2011
Sphinx i Pepsi „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 17 maja 2011
http://prportal.pl/2011/05/17/sphinx-i-pepsi-%E2%80%9Ewygrywaj-egzotyczne-wycieczki%E2%80%9D/
Sphinx i Pepsi „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI”
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI” organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: AgencjaBTL.pl, 17 maja 2011
Sphinx i Pepsi "Wygrywaj egzotyczne wycieczki"
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem "WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI" organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: eMarketing2.pl, 17 maja 2011
http://emarketing2.pl/sphinx-i-pepsi-wygrywaj-egzotyczne-wycieczki.html
Sphinx i Pepsi "Wygrywaj egzotyczne wycieczki"
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem "WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI" organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: SocialMedia2.pl, 17 maja 2011
http://socialmedia2.pl/sphinx-i-pepsi-wygrywaj-egzotyczne-wycieczki.html
Sphinx i Pepsi "Wygrywaj egzotyczne wycieczki"
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem "WYGRYWAJ EGZOTYCZNE WYCIECZKI" organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Wiadomości PR, 17 maja 2011
http://wiadomoscipr.pl/sphinx-i-pepsi-wygrywaj-egzotyczne-wycieczki.html
Sphinx z konkursem i zniżkami
Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany we współpracy z Pepsi. (…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada agencja Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Media & Marketing Polska, 16 maja 2011
http://mediamarketingpolska.pl/artykuly/127830,sphinx-z-konkursem-i-znizkami
Sphinx z konkursem i zniżkami
Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „Wygrywaj egzotyczne wycieczki” organizowany we współpracy z Pepsi. (…)Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediamikser.pl, 16 maja 2011
http://mobile.mediamikser.pl/article/show/id/71558/section/wiadomosci/sphinx-z-konkursem-i-znizkami
Ogólnopolski konkurs Sphinxa i Pepsi
Sieć restauracji Sphinx rozpoczyna ogólnopolski konkurs pod hasłem „Wygrywaj egzotyczne wycieczki”, organizowany we współpracy z Pepsi.(…) Za działania BTL wokół konkursu odpowiada Masteam, komunikację PR poprowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 16 maja 2011
Sphinx kusi promocjami
Sieć restauracji Sphinx rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…) Przygotowaniem kampanii zajął się dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Działania w obszarze PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting, obsługująca spółkę Sfinks Polska.
Więcej: Mediamikser.pl, 28 kwietnia 2011
Sphinx reklamuje promocję na każdy dzień
Sieć restauracji Sphinx, rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…) Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: AgencjaBTL.pl, 27 kwietnia 2011
http://www.agencjabtl.pl/4264/nowosci/sphinx-reklamuje-promocje-na-kazdy-dzien.html