Sphinx promuje "Grillowe Wariacje"
Sphinx, sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska, rozpoczął kampanię promocyjną nowej oferty pod hasłem „Grillowe wariacje”.(…) Kampanię i jej oprawę graficzną przygotował dział marketingu Sfinks Polska przy wsparciu agencji public relations Practum Consulting, prowadzącej działania PR na rzecz Sfinksa.
Więcej: Media2.pl, 11 lipca 2011
http://media2.pl/reklama-pr/80984-Sphinx-promuje-Grillowe-Wariacje.html
Nowe promocje w Sphinxie wsparte kampanią
Rusza kampania reklamowa nowych promocji wprowadzonych w sieci restauracji Sphinx. Akcja - przygotowana przez Sfinks Polska wspólnie z MasTeam i agencją public relations Practum Consulting - obejmuje BTL i internet.
Więcej: WirtualneMedia.pl, 6 lipca 2011
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-promocje-w-sphinxie-wsparte-kampania#
Promocje Sphinxa w kampanii reklamowej
Startuje kampania reklamująca nową ofertę promocyjną dostępną w sieci restauracji Sphinx.(…) Akcja została przygotowana i zrealizowana przez firmę Sphinks Polska we współpracy z agencją MasTeam odpowiedzialną za obsługę graficznę i agencją public relations Practum Consulting zajmującą się działaniami Public Relations.
Więcej: TargetMarketing.pl, 6 lipca 2011
http://www.targetmarketing.pl/marketing_news/Promocje_Sphinxa_w_kampanii_reklamowej.php
Sphinx reklamuje nowe promocje
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – reklamuje nowe promocje na poszczególne dni tygodnia.(…) Kampania została zaplanowana i zrealizowana głównie przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie graficzne zapewniła agencja MasTeam, a za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting - agencja obsługująca spółkę Sfinks Polska.
Więcej: Newsline.pl, 5 lipca 2011
http://www.newsline.pl/news/zbranzy/art5791,sphinx-reklamuje-nowe-promocje.html
TT Warsaw reklamuje cały świat
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Agencjabtl.pl, 15 czerwca 2011
Międzynarodowe Targi Turystyczne chcą zwiększyć frekwencję
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011. Billboardy z hasłem "Cały świat w jednym miejscu!" w drugiej połowie maja br. pojawiły się na warszawskich ulicach. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi. Obsługę PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediamikser.pl, 3 czerwca 2011
http://mediamikser.pl/article/71737/miedzynarodowe-targi-turystyczne-chca-zwiekszyc-frekwencje
TT Warsaw reklamuje cały świat
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Newsline.pl, 3 czerwca 2011
Kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…)Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Luxspa.eu, 3 czerwca 2011
http://luxspa.eu/news/view/30,kampania-outdoorowa-xix-miedzynarodowych-targow-turystycznych/
TT Warsaw reklamuje cały świat
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…) Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: 24press.pl, 2 czerwca 2011
Targi turystyczne reklamowane w Warszawie i w serwisach zagranicznych
Rozpoczęła się kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011, które odbędą się 22–24 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Billboardy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy kawie, 1 czerwca 2011
Kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych
Ruszyła kampania outdoorowa XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 (…) Billbordy z hasłem „Cały świat w jednym miejscu!” w drugiej połowie maja pojawiły się na warszawskich ulicach. Reklamy targów zostaną zamieszczone również w prasie, a także na polskich i zagranicznych portalach internetowych i w serwisach branżowych poświęconych turystyce. (…) Kampania promocyjna TT Warsaw 2011 obejmująca działania ATL, BTL oraz PR potrwa do zakończenia targów, 24 września br. (…)Za kreację i zakup mediów odpowiada organizator targów – spółka MT Targi, a obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 1 czerwca 2011
Kampania promocyjna Targów Event 2011
Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych(…) Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.
Więcej: Signs.pl, 23 maja 2011
Kampania promocyjna Targów Event 2011 rozpoczęta
Rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR. Reklamy Targów Event pojawią się w prasie, a także na portalach internetowych i serwisach branżowych(…) Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów - spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.
Więcej: Ona24.pl, 20 maja 2011
http://www.ona24.eu/wiadomosci/targi/kampania-promocyjna-targow-event-2011-rozpoczeta
Ruszyła kampania promocyjna Targów Event 2011
W połowie maja rozpoczęła się kampania promująca tegoroczną edycję Targów Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, która odbędzie się w dniach 5 i 6 października br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie. Kampania obejmie działania ATL, BTL oraz PR, które potrwają do 6 października br. Aktualnie jest prowadzona kampania skierowana do potencjalnych wystawców, natomiast od czerwca rozpoczną się działania skierowane do zwiedzających. Obie kampanie realizuje organizator targów – spółka MT Targi, za działania PR-owe odpowiada natomiast firma Practum Consulting.
Więcej: Mediamikser.pl, 19 maja 2011
http://mediamikser.pl/article/71599/ruszyla-kampania-promocyjna-targow-event-2011