W restauracjach Sphinx ruszyła promocja obejmująca 4 oferty dostępne w poszczególne dni tygodnia. (…) Promocję reklamują materiały BTL (ulotki, plakaty, wkładki do menu i tzw. table standy), mailing do klientów i na stronie sphinx.pl oraz działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 27 kwietnia 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-z-promocjami-przez-caly-tydzien

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…) Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Akcja jest wsparta także działaniami PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 27 kwietnia 2011

http://prportal.pl/2011/04/27/sphinx-promocja-na-kazdy-dzien-tygodnia/

Sieć restauracji Sphinx, rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. Oferta jest reklamowana przy wykorzystaniu materiałów BTL - ulotek, plakatów, wkładek do menu i tzw. table standów. (…) Akcja jest wsparta także działaniami PR, które prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej. Mediarun.pl, 26 kwietnia 2011

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama-reklama,sphinx_reklamuje_promocje_na_kazdy_dzien,39194,2,1,1.html

Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczęła kampanię marketingową czterech promocji cenowych na poszczególne dni tygodnia. (…)Większość działań związanych z przygotowaniem kampanii została przygotowana przez dział marketingu Sfinks Polska. Wsparcie przy wykonaniu grafik zapewniła agencja MasTeam. Za działania PR odpowiada agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 26 kwietnia 2011

http://www.epr.pl/inny-sphinx-na-kazdy-dzien-tygodnia,zycie-i-styl,27684,1.html

Klub piłkarski Widzew Łódź promuje sprzedaż karnetów na mecze wiosennej rundy rozgrywek w Ekstraklasie. Kampania ma zachęcić kibiców do oglądania meczów z trybun stadionu. Klub proponuje zniżki na karnety i bilety kobietom, dzieciom oraz osobom starszym. (…) Za działania reklamowe i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Widzewa Łódź. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Onet.pl, 24 lutego 2011

http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/lodz/widzew-reklamuje-karnety-na-runde-wiosenna,1,4192954,wiadomosc.html

Klub piłkarski Widzew Łódź promuje sprzedaż karnetów na mecze wiosennej rundy rozgrywek w Ekstraklasie. Kampania ma zachęcić kibiców do oglądania meczów z trybun stadionu. Klub proponuje zniżki na karnety i bilety kobietom, dzieciom oraz osobom starszym. (…) Za działania reklamowe i planowanie mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Widzewa Łódź. Działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Press.pl, 24 lutego 2011

http://www.press.pl/newsy/pokaz.php?id=25345

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Ona24.eu, 24 lutego 2011

http://www.ona24.eu/wiadomosci/practum-pr/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Epr.pl, 24 lutego 2011

http://epr.pl/kampania-reklamowa-inauguruje-wiosenna-runde-widzewa-lodz,sport,26845,1.html

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: PRportal.pl, 24 lutego 2011

http://prportal.pl/2011/02/24/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz/

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…)Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: otopr.pl, 24 lutego 2011

http://www.otopr.pl/pr/kampania-reklamowa-karnetow-na-mecze-widzewa-lodz,art,20079.html

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Kampania obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Media2.pl, 23 lutego 2011

http://media2.pl/reklama-pr/75215-widzew-lodz-rusza-z-kampania-reklamowa.html

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: Mediarun.pl, 23 lutego 2011

http://wiadomosci.mediarun.pl/artykul/reklama-reklama,widzew_lodz_promuje_pilkarska_wiosne_wideo,38500,2,1,1.html

Ruszyła kampania reklamowa wspierając sprzedaż karnetów Widzewa Łódź na wiosenną rundę rozgrywek piłkarskich. Akcję przygotował dział marketingu klubu wspólnie z firmami Muddy Hill Productions, BlueArena i Practum Consulting.

Więcej: WirtualneMedia.pl, 23 lutego 2011

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/widzew-lodz-reklamuje-karnety-na-wiosne-wideo

Widzew Łódź rozpoczął kampanię promującą sprzedaż karnetów na wiosenną rundę rozgrywek w ekstraklasie. Obejmuje ona działania ATL w telewizji, radiu, na portalach internetowych i telebimach, BTL, a także działania PR kierowane do ogólnopolskich mediów sportowych i mediów łódzkich. (…) Działania reklamowe wokół kampanii opracował dział marketingu Widzewa Łódź, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.

Więcej: IPIS.pl, 23 lutego 2011

http://ipis.pl/artykul.php?idartykul=35985&poddzial=Strona%20g%C5%82%C3%B3wna