Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: portalspozywczy.pl, 18 września 2012
http://www.portalspozywczy.pl/horeca/wiadomosci/sphinx-rusza-nowa-kampania-telewizyjna,75861.html
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Galeriehandlowe.pl, 18 września 2012
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami.(…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Gastro-info.pl, 18 września 2012
Sphinx: rusza nowa kampania telewizyjna
Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszyła z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. (…) Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Tur-info.pl, 18 września 2012
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. (…)Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Lepszakreacja.pl, 17 lipca 2012
Sphinx rusza z promocjami „Happy Hours”, „Szklanka gratis” i „Orbit”
W sieci restauracji Sphinx rozpoczynają się promocje „Happy Hours”, „Szklanka gratis” i „Orbit”. Wspierają to działania reklamowe przygotowane i realizowane przez Sfinks Polska wspólnie z firmami Mas Team i agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Wirtualnemedia.pl, 17 lipca 2012
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sphinx-rusza-z-promocjami-happy-hours-szklanka-gratis-i-orbit
Sphinx promuje nowości z Pepsi i Wrigley
Sphinx - sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska - rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji "Happy Hours" oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych "Szklanka gratis", organizowanej we współpracy z Pepsi i "Orbit", realizowanej przy udziale Wrigley. (…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Signs.pl, 16 lipca 2012
http://www.signs.pl/sphinx-promuje-nowosci-z-pepsi-i-wrigley,16107,artykul.html
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley.(…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 16 lipca 2012
Sphinx promuje nowości
Sphinx – sieć restauracji zarządzana przez Sfinks Polska – rozpoczyna kampanie marketingowe wokół nowej odsłony promocji „Happy Hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis”, organizowanej we współpracy z Pepsi i „Orbit”, realizowanej przy udziale Wrigley. (…) Akcje wspierają też działania PR prowadzone przez agencję public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 16 lipca 2012
http://epr.pl/sphinx-promuje-nowosci,zycie-i-styl,33920,1.html
Sphinx promuje promocje „Happy hours”
Sphinx rozpoczyna kampanie marketingowe, prowadzone wokół nowej odsłony promocji „Happy hours” oraz nowo wprowadzanych ofert specjalnych „Szklanka gratis” i „Orbit”. (…) Działania PR: agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 16 lipca 2012
Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!”
Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”.(…) Kampania obejmie działania ATL, BTL i PR. Za jej kreację odpowiada Fabryka Komunikacji Społecznej, zaś działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: PRportal.pl, 24 kwietnia 2012
http://prportal.pl/2012/04/24/rusza-nowa-edycja-kampanii-%E2%80%9Epiles-nie-jedz/
Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!”
Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. (…) działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Epr.pl, 23 kwietnia 2012
http://www.epr.pl/rusza-nowa-edycja-kampanii-piles-nie-jedz,csr-info,32426,1.html
Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!” (wideo)
Przed zbliżającym się długim weekendem majowym, Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej "Piłeś? Nie jedź!". (…) działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Mediarun.pl, 23 kwietnia 2012
Rusza nowa edycja kampanii „Piłeś? Nie jedź!” (wideo)
Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) rozpoczyna tegoroczną edycję ogólnopolskiej kampanii społecznej „Piłeś? Nie jedź!”. (…) Działania PR: agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: Marketing przy Kawie, 23 kwietnia 2012