Plast-Box: nowa oferta dla branży mleczarskiej
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, uruchomił produkcję wiaderek o pojemności 1,18L typ 01BIS5 oraz dwóch rodzajów pokryw do nich – standardowej i do wiader foliowanych. Nowo wprowadzone do oferty opakowanie jest przeznaczone dla branży spożywczej, zwłaszcza dla spółek mleczarskich. Pierwsze partie tych pojemników zostały już zamówione przez klientów z Wielkiej Brytanii i Niemiec. Zdolność do stałego zapewnienia nienagannej jakości i bezpieczeństwa chemicznego oraz higienicznego tych i innych produktów Plast-Boxu została potwierdzona certyfikatem zgodności z normą ISO 9001:2008/HACCP. Słupski producent opakowań po raz kolejny pozytywnie przeszedł powtarzaną co trzy lata recertyfikację zgodności z normami ISO i HACCP.
Plast-Box odnotował 1,37 mln zł zysku netto w I kwartale 2013 r.
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, wypracował 30,80 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w pierwszym kwartale tego roku, co stanowiło wzrost o 9,3% w stosunku do analogicznego okresu roku 2012. Ponadto, od stycznia do końca marca 2013 r. zysk brutto grupy Plast-Box osiągnął poziom 1,73 mln zł, tj. zwiększył się o 54,4% r/r, a zysk netto wyniósł 1,37 mln zł, co oznacza wzrost w stosunku do pierwszego kwartału 2012 r. o 27,1%.
Plast-Box planuje kolejne wzrosty eksportu do Skandynawii
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, zwiększa sprzedaż do krajów skandynawskich. W 2012 roku firma odnotowała wzrost eksportu w tym regionie o 45%, a wyniki pierwszego kwartału wskazują, że w 2013 dynamika ta może być nawet większa. Plast-Box jest obecny ze swoimi produktami we wszystkich krajach skandynawskich - Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii oraz Islandii – i w każdym z nich prowadzi rozmowy na temat kolejnych kontraktów, głównie z firmami z branży spożywczej.
Plast-Box osiągnął 4,77 mln zł zysku netto w 2012 r.
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w 2012 r. zwiększył skonsolidowane przychody i zysk netto o 24% w porównaniu z 2011 r. Wyniosły one odpowiednio 123,1 mln zł i 4,77 mln zł. Jednocześnie grupa odnotowała wzrost EBITDA o 45% do poziomu 14,9 mln zł. Tym samym Plast-Box przekroczył prognozę zysku netto o 18%, prognozę EBITDA o 7% oraz prognozę sprzedaży o 1,7%. Wzrost przychodów i rentowności był m.in. wynikiem zwiększenia eksportu o 27% do poziomu 76,74 mln zł. Sprzedaż krajowa wyniosła 46,36 mln zł, co stanowiło wzrost o 19% w stosunku do 2011.
Plast-Box znów zwiększa sprzedaż
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, po dwóch miesiącach 2013 roku osiągnął 15,26 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowi wzrost o 7,5% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Od początku tego roku do końca lutego spółka wypracowała zysk brutto w wysokości 0,27 mln zł oraz 0,22 mln zł zysku netto, zaś EBITDA wyniosła 1,33 mln zł. W lutym br. jednostkowe przychody ze sprzedaży wyniosły 7,86 mln zł, EBITDA 0,67 mln zł, zysk brutto 0,24 mln zł, a zysk netto 0,19 mln zł.
Jubileusz 30-lecia Plast-Boxu
Plast-Box SA, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, pod koniec marca obchodzi 30-lecie swojego istnienia. Przez ten czas z małego zakładu rzemieślniczego stał się firmą działającą w skali międzynarodowej, która zatrudnia około 200 osób. Obecnie nowoczesnością i jakością obsługi wygrywa konkurencję z innymi firmami europejskimi oraz generuje milionowe zyski. Przychody słupskiej spółki w tym roku mają wynieść 144,5 mln zł. Eksport już w 2012 roku stanowił ponad 60% sprzedaży i dalej rośnie. Od 2004 r. Plast-Box jest notowany na GPW.
Plast-Box wprowadza nowe opakowania dla branży spożywczej
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, rozszerza ofertę produktową o nowe pojemniki 10L. Są one wyższe od dotychczas produkowanych opakowań o tej samej pojemności, mają natomiast mniejsze średnice dolną i górną. Produkt ten został zaprojektowany głównie z myślą o odbiorcach z branży spożywczej z Polski i Europy Zachodniej z uwzględnieniem nowych wymagań unijnych dotyczących przechowywania produktów spożywczych. Według szacunków spółki sprzedaż tego opakowania powinna osiągnąć 1 mln sztuk w pierwszym roku i dynamicznie rosnąć w kolejnych latach.
Plast-Box zwiększył sprzedaż o 20,5%
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w styczniu 2013 r. osiągnął w sprawozdaniu jednostkowym spółki-matki przychody na poziomie 7,4 mln zł, co stanowi wzrost o 20,5% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednocześnie spółka wypracowała EBITDA w wysokości 0,7 mln zł, zysk brutto wyniósł 31,4 tys. zł, a zysk netto 26,2 tys. zł.