Plast-Box zwiększył sprzedaż na Węgrzech o 45% w 2013
Plast-Box: 104,92 mln zł obrotów za 11 miesięcy
Plast-Box zwiększa sprzedaż w Obwodzie Kaliningradzkim
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, w ciągu 9 miesięcy br. zwiększył sprzedaż w Obwodzie Kaliningradzkim o 32,5% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Ze względu na uwarunkowania gospodarczej geograficzne tego rejonu Plast-Box dostarcza tam głównie opakowania do produktów spożywczych takich jak glazury czekoladowe, owoce, lody, a także ryby. Polski producent opakowań traktuje tę część Rosji jako rozwojowy rynek, a jednocześnie przyczółek do dalszej ekspansji na Wschód.
Plast-Box – wzrost zysku netto o blisko 90% po 3 kw. 2013
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, odnotował po 3 kwartałach br. wzrost skonsolidowanych przychodów do poziomu 115 mln zł, czyli o 23% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Jednocześnie grupa znacząco zwiększyła rentowność. Na koniec września zysk operacyjny wzrósł r/r o 66% i wyniósł 9,71 mln zł, zaś zysk netto zwiększył się r/r aż o 89% i osiągnął wartość 6,1 mln zł. Skonsolidowany wynik EBITDA w tym okresie wyniósł blisko 15 mln zł, co stanowiło wzrost o 38% r/r. Zwiększenie wyników przez Plast-Box to efekt konsekwentnego rozwoju realizowanego w ciągu roku, w tym dobrego trzeciego kwartału. Od lipca do września br. grupa odnotowała bowiem skonsolidowane przychody w wysokości 39,51 mln zł (+19% r/r), zysk operacyjny wzrósł do 3,77 mln zł (+65% r/r), a zysk netto do 2,13 mln zł (+81%).
Plast-Box podnosi prognozę zysku netto do 7,4 mln zł
Plast-Box zwiększył sprzedaż do branży mleczarskiej o blisko 50%
Słupski Plast-Box po 3 kwartałach zwiększył zysk netto o 25%
Jednostkowe przychody Plast-Boxu, jednego z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, po 9 miesiącach br. wzrosły w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o blisko 14% i osiągnęły poziom 86,66 mln zł. Jednocześnie spółka odnotowała jednostkowy zysk netto wysokości 2,79 mln zł, co stanowiło wzrost o 25% r/r. We wrześniu słupski producent osiągnął jednostkowe przychody na poziomie 9,82 mln zł wobec 8,78 rok wcześniej, EBITDA wyniosła 0,92 mln zł, zaś zysk netto 0,3 mln zł.
Plast-Box podbija włoski rynek
Plast-Box, jeden z najnowocześniejszych producentów opakowań z tworzyw sztucznych w Europie, dynamicznie rozwija sprzedaż opakowań na rynek włoski. Od początku roku wartość dostaw na ten rynek ze słupskiej fabryki zwiększyła się już 8-krotnie w stosunku do sprzedaży w 2012 r., a na koniec roku spółka spodziewa się dynamiki wzrostu na poziomie 1000%. Plast-Box sprzedaje we Włoszech okrągłe opakowania plastikowe z pokrywką o pojemnościach od 2,5l do 25l przeznaczone głównie dla branży spożywczej. Są one dostosowane do specyficznych wymagań w tym kraju pod względem konstrukcji, wytrzymałości i wymiarów. Obecnie spółka prowadzi rozmowy z włoską firmą mleczarską na zamówienia ponad 200.000 opakowań.