Po raz pierwszy wystawcy Targów Event będą mogli wziąć udział w konkursie na najlepszą ofertę. Propozycje mogą być zgłaszane w pięciu kategoriach: produkty, usługi i technologie eventowe, atrakcje eventowe, obiekty eventowe, bar i catering oraz bezpieczeństwo i porządek. Na laureatów konkursu czeka m.in. logo „Najlepszy produkt Targów Event 2011” oraz atrakcyjne pakiety promocyjne. III Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011 odbędą się w dniach 5 i 6 października w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie.
- Rynek eventowy rozwija się w Polsce coraz prężniej, oferując wiele nowoczesnych i ciekawych produktów oraz usług. Konkurencja jest duża, dlatego dzięki organizowanemu na Targach Event konkursowi, chcemy naszym wystawcom dać niepowtarzalną okazję, by wyróżnili swoje produkty na rynku spośród innych. Zwycięzcy będą mogli wykorzystać w promocji prestiżowe logo, będące znakiem wysokiej jakości oraz skorzystać z atrakcyjnych form promocji. W tym roku przygotowujemy konkurs po raz pierwszy i zachęcamy wszystkich wystawców Targów Event 2011 do zgłaszania swoich propozycji - mówi Dawid Chłopik, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialny za organizację Targów Event.
Promocyjne nagrody
Zwycięzców wyłoni komisja konkursowa składająca się z przedstawicieli zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej oraz organizatorów Targów Event. Na laureatów czeka unikatowe logo „Najlepszy produkt Targów Event 2011” w danej kategorii, okolicznościowe dyplomy oraz pakiety promocyjne, w skład których wchodzą m.in.: prezentacje zwycięskich firm na portalach, sponsorowane artykuły, reklama w prasie, vouchery na reklamę w wybranych serwisach internetowych czy mailingi. Pakiety promocyjne zostały przygotowane przez: serwis marketingowiec.pl, Grupę IP Tourism, serwisy organizatorzyimprez.pl, e-konferencje.pl oraz firmę grupa24h.pl. Ogłoszenie wyników konkursu i wręczenie nagród nastąpi 5 października, podczas Wieczoru Wystawców.
Spotkanie eventowców
Targi dedykowane są ściśle branży eventowej, prezentowany jest tu bowiem wszechstronnych katalog produktów i usług wykorzystywanych przy organizacji różnorodnych imprez. Wydarzenie daje szansę na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych, porównanie aktualnych ofert dostępnych na rynku czy poszerzenie wiedzy podczas organizowanych szkoleń i konferencji. W targach uczestniczą przedstawiciele firm eventowych, agencji reklamowych i PR, a także przedstawiciele samorządów odpowiedzialni za przygotowywanie wydarzeń w miastach, gminach i powiatach. Impreza skupia także organizatorów wydarzeń firmowych, sportowych, targowych, politycznych, naukowych, artystycznych czy społecznych. W tym roku Targom Event 2011 będzie towarzyszyła niezależna impreza - Targi WorldHotel 2011, dzięki której zwiedzający będą mieli szansę poznać również ofertę dla hotelarstwa, a wystawcy - zaprezentować swoje propozycje przedstawicielom rynku HoReCa.
Obowiązkowa rejestracja
Wszystkich zwiedzających obowiązuje rejestracja na miejscu lub on-line. Do 3 października trwa rejestracja na stronie www.targievent.pl/rejestracja uprawniająca do bezpłatnego wstępu na Targi Event 2011, a także WorldHotel 2011. Osoby niezarejestrowane on-line będą mogły na miejscu, podczas trwania targów, wykupić bilet wstępu obowiązujący na obie imprezy.
Więcej informacji na temat targów można uzyskać na stronie www.targievent.pl.