Ekologia w hotelarstwie oraz wykorzystanie nowoczesnych metod zarządzania i praktyk porównawczych, jak benchmarking, revenue management czy channel management to tematyka konferencji i szkoleń organizowanych w ramach IV Międzynarodowych Targów Obiektów Noclegowych WorldHotel 2011. Podczas spotkań eksperci podzielą się wiedzą na temat najnowszych rozwiązań, które pozwalają optymalizować koszty oraz maksymalizować przychody w hotelarstwie. Na targach zostanie również zaprezentowana nowa odsłona portalu zwiadowca.pl – serwisu dedykowanego przedstawicielom z branży HoReCa. Targi WorldHotel 2011 odbędą się w dniach 5-7 października w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny po dokonaniu rejestracji na stronie www.worldhotel.pl/rejestracja.
- Targi WorldHotel, jako impreza biznesowa skupiają przede wszystkim przedstawicieli branży ściśle związanych z rynkiem hotelarskim. To doskonała okazja, by zdobyć cenną wiedzę, wymienić doświadczenia ,nawiązać kontakty biznesowe, a przede wszystkim - zapoznać się z pełną ofertą produktów i usług wykorzystywanych w hotelarstwie. Dzięki temu WorldHotel stają się w pewnym sensie wyznacznikiem kierunków rozwoju w branży. Dlatego też w programie targów nie mogło zabraknąć kwestii związanych z tak popularną ostatnio ekologią czy też zastosowaniem metod typu benchmarking, channel management czy revenue management w hotelarstwie – mówi Renata Smolnytska, Project Manager Targów WorldHotel.
Zwiększanie zysków przy minimalnych kosztach
Podczas seminarium „Ekologia i zarządzanie w hotelarstwie”, organizowanego pierwszego dnia targów przez Izbę Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego, zostaną poruszone trzy główne tematy. Dwa pierwsze będą dotyczyć plusów i minusów stosowania ekologii w kosmetykach hotelowych oraz sposobów na likwidowanie kosztów operacyjnych i wyróżnienie hotelu dzięki innowacyjnemu oświetleniu. Trzeci temat zostanie poświęcony narzędziom ułatwiającym hotelom zarządzanie sprzedażą online - channel management. Uczestnicy wykładu będą mogli przekonać się, jak bardzo opłacalne jest wykorzystywanie kanałów online oraz dowiedzieć się, w jaki sposób narzędzia typu channel manager mogą pomóc w efektywnym zarządzaniu tymi kanałami. Drugiego dnia WorldHotel odbędzie się m.in. konferencja Instytutu Rynku Hotelarskiego „Benchmarking jako narzędzie revenue management w hotelarstwie”. Przedstawiciele branży będą mogli dowiedzieć się, w jaki sposób wykorzystać metodę analiz i porównań do poprawy wyników finansowych w hotelach. Monitorując najlepsze firmy na rynku hotelarskim, sposób ich działania i przenosząc takie gotowe sprawdzone wzorce na własną działalność, można bowiem liczyć na maksymalizację przychodów w biznesie. Jednym z punktów programu ostatniego dnia targów, 7 października, będzie najnowsza odsłona portalu dla hotelarzy i restauratorów, właścicieli barów, dyskotek i salonów SPA – zwiadowca.pl. Przedstawione zostaną nowe funkcjonalności serwisu, nowe rozwiązania informatyczne, a także aktualna oferta dla inwestorów i oferentów w hotelarstwie.
Źródło wiedzy dla hotelarzy
Na Targach WorldHotel w pięciu sektorach tematycznych przedstawiony zostanie pełen przegląd produktów i usług w zakresie wyposażenia i wystroju wnętrz, tekstyliów i galanterii hotelowej, housekeepingu, rozwiązań informatycznych, a także infrastruktury rekreacyjnej SPA & Wellness. Ponadto, uczestnicy WorldHotel po raz pierwszy będą mieli okazję równolegle zapoznać się z ofertą dla branży eventowej, znaleźć pomysły na organizację imprez i nawiązać kontakty handlowe dzięki III Targom Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów Event 2011, które odbędą się w sąsiadującej hali w tym samym czasie, co Targi WorldHotel 2011.
Jak uczestniczyć w targach i konferencjach?
Udział w targach i wydarzeniach towarzyszących jest możliwy po dokonaniu rejestracji na miejscu lub za pośrednictwem strony www.worldhotel.pl/rejestracja. Rejestracja on-line prowadzona będzie do 3 października do godz. 12.00 i upoważnia do bezpłatnego wstępu na dwie imprezy: targi WorldHotel i Event. Zwiedzający, którzy zarejestrują się na miejscu, będą musieli zakupić bilet w cenie 30 zł za każdy dzień targów. Jeden bilet będzie upoważniał do wstępu na obie imprezy. W seminarium „Ekologia i zarządzanie w hotelarstwie” można uczestniczyć bezpłatnie, podobnie jak w konferencji dotyczącej benchmarkingu. Słuchacze konferencji powinni wcześniej jednak zgłosić swoje uczestnictwo poprzez stronę www.irh.pl. Natomiast wstęp na prezentację nowej odsłony portalu zwiadowca.pl możliwy będzie po otrzymaniu specjalnego zaproszenia.
Szczegółowe informacje na temat targów i organizowanych spotkań dostępne są na stronie www.wordhotel.pl.