Jak z sukcesem zorganizować udany wyjazd motywacyjny? Na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty lub partnera incentive? Czy Mazury mogą być atrakcyjną alternatywą dla Bali jako kierunek wyjazdu motywacyjnego? Swoje doświadczenie i wiedzę w tym zakresie będą prezentować eksperci ze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland Club podczas konferencji „Udane incentive travel – jak to zrobić?”, organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2010. Udział w szkoleniu jest bezpłatny po rejestracji na www.ttwarsaw.pl/rejestracja. Tegoroczna edycja TT Warsaw odbędzie się w dniach 23-25 września w centrum targowo-konferencyjnym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.
- Incentive travel stają się coraz bardziej popularną formą motywowania pracowników i podnoszenia ich efektywności. Spełniają też bardzo ważną funkcję integracyjną, bo pomagają zacieśniać więzy w zespole. W konsekwencji przekłada się to na polepszenie współpracy w grupie, a nawet wzrost lojalności wobec firmy. Co więcej, wyjazdy motywacyjne są również świetnie sprawdzającym się sposobem na budowanie długoterminowych relacji z kluczowymi klientami i kontrahentami. Incentive travel to też bardzo istotny dział w turystyce, dlatego ten temat będzie kluczowym punktem programu merytorycznego pierwszego dnia tragów przeznaczonego wyłącznie dla przedstawicieli branży - mówi Anna Chwalczyk, Project Manager w MT Targi, odpowiedzialna za organizację TT Warsaw.
Podczas konferencji „Udane incentive travel – jak to zrobić?” omawiane będą fakty i mity krążące na temat incentive travel. Uczestnicy poznają też obiektywne kryteria umożliwiające dokonanie wyboru najlepszych ofert i partnerów typu incentive. Eksperci opowiedzą o tym, w jaki sposób podróże motywacyjne są odbierane przez korporacje oraz w jakich warunkach firma samodzielnie - bez udziału agencji typu incentive – może zorganizować wyjazd motywacyjny dla firmy. Poza tym, spotkanie będzie okazją, by dowiedzieć się, gdzie klient korporacyjny lub agencja incentive może szukać wsparcia w przygotowywaniu udanej podróży motywacyjnej. Ważnym aspektem szkolenia będzie też wykład poświęcony przepisom regulującym organizację wyjazdów motywacyjnych. Konferencja skierowana jest zarówno do profesjonalistów, jak i osób, dla których organizowanie delegacji i wyjazdów integracyjnych jest tylko jednym z wielu obowiązków służbowych.
- Na TT Warsaw będziemy prezentować szereg pomysłów na zorganizowanie incentive travel w Polsce i za granicą. Nasi eksperci będą przekonywać, że udany wyjazd integracyjny niekoniecznie musi oznaczać podróż na egzotyczne wyspy. Swoją funkcję może świetnie spełnić także dobrze przygotowana wyprawa na Mazury. Ponadto, targi TT Warsaw dają też tę wyjątkową możliwość, by pozyskaną wiedzę skonfrontować od razu z ofertami wystawców z kraju i zagranicy. Dzięki temu można w krótkim czasie porównać propozycje wielu hoteli i atrakcji turystycznych, przewoźników i firm ubezpieczeniowych, przedyskutować warunki i na miejscu opracować kompletny wyjazd typu incentive. Osoby, które nie chcą się tym zajmować samodzielnie, będą mogły skorzystać z oferty biur wyspecjalizowanych w turystyce biznesowej – dodaje Anna Chwalczyk.
XVIII Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw po raz kolejny będą odbywać się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym przy ul. Marsa 56C. Jest ono położone zaledwie 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Zachodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Przy obiekcie znajduje się 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek, ale do centrum można również dojechać korzystając z komunikacji miejskiej. W sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego Pociągi Kolei Mazowieckich.
Tegoroczną edycję TT Warsaw patronatem objęli Minister Sportu i Turystyki, Adam Giersz oraz Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Hanna Gronkiewicz-Waltz. Partnerami merytorycznymi targów są Polska Organizacja Turystyczna i Polska Izba Turystyki. TT Warsaw 2010 organizowane są we współpracy merytorycznej z Polską Agencją Rozwoju Turystyki, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego oraz Warsaw Convention Bureau.