W Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska po raz kolejny zorganizowana zostanie europejska wystawa produktów organicznych oraz konferencja networkingowa – Organic Marketing Forum. Z tej okazji do Warszawy przyjadą przedstawiciele branży z około 30 krajów. Podczas wydarzenia wystawcy prezentować będą szeroką gamę produktów ekologicznych, surowce naturalne, składniki i usługi. Na Organic Marketing Forum oprócz wystawy składa się również konferencja z udziałem ekspertów i przedstawicieli branży, warsztaty i sesje networkingowe oraz wyjazdy studyjne do przedsiębiorstw działających na rynku organicznym. Impreza odbędzie się przy ul. Marsa 56c w Warszawie w dniach 17-18 czerwca br., a ostatni dzień spotkania, 19 czerwca, zostanie przeznaczony na wizyty w firmach. Organizatorem wydarzenia jest EkoConnect.
- Dzięki synergii tak wielu elementów jak wystawa, konferencje, warsztaty z sesjami networkingowymi czy wyjazdy studyjne do firm, Organic Marketing Forum bardzo dobrze sprawdza się jako platforma do budowania sieci kontaktów oraz cenne źródło teoretycznej i praktycznej wiedzy o branży organicznej. Cieszy fakt, że po raz kolejny będziemy mogli gościć przedstawicieli tego rynku w naszym obiekcie. Jako profesjonalne i nowoczesne centrum biznesowe, które stwarza szereg możliwości aranżacyjnych, MT Polska doskonale nadaje się do organizacji tego typu złożonych wydarzeń – mówi Bartosz Sosnowski, prezes MT Polska.
Na Organic Marketing Forum swoje oferty zaprezentują przetwórcy, producenci, hurtownicy, sprzedawcy i firmy zajmujące się importem oraz eksportem organicznych produktów spożywczych, surowców naturalnych oraz artykułów niespożywczych jak tekstylia czy kosmetyki. Co więcej, podczas wydarzenia nie zabraknie producentów rolnych, firm cateringowych, restauracji i ich dostawców. Na miejscu pojawią się także organizacje i instytucje, firmy doradcze czy przedsiębiorstwa usługowe. Wystawie towarzyszyć będą błyskawiczne prezentacje, konsultacje z ekspertami, a także spotkanie edukacyjne pod hasłem „O branży organicznej”. Pokazane zostaną również produkty w ramach konkursu Best of Organic.
Oprócz wystawy w programie tegorocznej edycji Organic Marketing Forum zaplanowano także konferencję z warsztatami, której motto brzmi „W biznesie liczą się kontakty”. Tematami przewodnimi spotkania będą współpraca między przedsiębiorstwami ekologicznymi z Europy Centralnej i Wschodniej, innowacyjne rozwiązania dla zrównoważonych strategii marketingowych oraz strategie współpracy, a także tworzenia sieci kontaktów między krajowymi i zagranicznymi firmami ekologicznymi. Ponadto zorganizowane zostaną m.in. Networkingowe Stoły Kooperacyjne, sesje Speed Networking, a także praktyczne wyjazdy studyjne, dzięki którym będzie można poznać zasady funkcjonowania przedsiębiorstwa organicznego w Polsce.
Nowoczesne Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska, w którym odbędzie się Organic Marketing Forum położone jest w odległości 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Na miejsce można dojechać samochodem – obiekt zapewnia parking na 1500 miejsc oraz stały postój taksówek. W sąsiedztwie kursuje też 11 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a także pociągi Kolei Mazowieckich ze Śródmieścia oraz Dworca Wschodniego i SKM.