Rozpoczyna się kampania outdoorowa i telewizyjna pierwszych Targów China Expo Poland, które odbędą się w dniach 8-10 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Na ulicach Warszawy 16 sierpnia pojawiły się billbordy i autobusy reklamujące China Expo Poland, a w TVN CNBC od 23 sierpnia będzie można zobaczyć spoty reklamowe zachęcające polskich przedsiębiorców do odwiedzenia targów. Targi promowane są również w radiu, prasie oraz Internecie. Komunikację ze zwiedzającymi wspierają także mailingi oraz działania w mediach społecznościowych. Kampania obejmująca działania ATL, BTL i PR potrwa do 10 września, czyli do zakończenia targów China Expo Poland.

- China Expo Poland to pierwsze w naszym kraju targi dedykowane współpracy gospodarczej Polski z Chinami, dlatego zależy nam, aby poprzez kampanię promocyjno-informacyjną dowiedziało się o tej imprezie jak najwięcej osób. Nasze działania są sprofilowane do dwóch grup odbiorców. Po pierwsze kierujemy działania do małych i średnich przedsiębiorstw, które mogą być zainteresowane nawiązaniem kontaktów biznesowych z goszczącymi u nas wystawcami z Chin lub organizowanymi w trakcie targów konferencjami informującymi, jak prowadzić biznes z Chińczykami. Po drugie zwracamy się do osób prywatnych, które chciałyby dowiedzieć się więcej o Chinach i skorzystać z licznych atrakcji przygotowanych w klimacie tamtejszej kultury i tradycji. A takich podczas China Expo nie zabraknie, począwszy od pokazów tradycyjnych tańców, kung-fu, kaligrafii po degustację potraw chińskich. Będzie więc to okazja dla wielu osób, by miło spędzić czas ze znajomymi czy z rodziną w otoczeniu chińskiej kultury  – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska, organizator targów China Expo Poland.

Reklamy promujące biznesowy wymiar China Expo Poland pojawią się na antenie TVN CNBC oraz w Antyradiu. Ponadto reklamy pojawią się na portalach branżowych wspierających handel z Chinami i w Google. Kampania do osób prywatnych będzie widoczna m.in. na warszawskich autobusach, w metrze i w prasie. Do potencjalnych zwiedzających wysyłane są newslettery, zaproszenia, prowadzony funpage na Facebooku, na którym już teraz realizowane są konkursy z nagrodami. Można m. in. wygrać dwuosobową wycieczkę do Chin. Za kreację kampanii odpowiada Agencja Avayo, a za zakup mediów organizator targów – spółka MT Polska. Obsługę PR w zakresie media relations prowadzi agencja Practum Consulting.

Na China Expo Poland 2011 zaprezentuje się około 200 wystawców z wielu prowincji Chin. Podczas targów przedstawią m.in. interesujące oferty artykułów dekoracyjnych, AGD, rękodzieła, tekstyliów, ubrań, butów, torebek czy walizek. Nie zabraknie również wyposażenia łazienek, artykułów budowlanych, akcesoriów wypoczynkowych, ogrodowych, narzędzi i części samochodowych. Ponadto targom towarzyszyć będzie cykl konferencji dedykowanych polsko-chińskiej współpracy biznesowej. Uczestnicy dowiedzą się m.in. jak inwestować w Chinach, jak importować z Chin do Polski, jak eksportować z Polski do Chin oraz jak znaleźć właściwego partnera. Czas zwiedzającym będą dodatkowo umilać liczne atrakcje, pokazy na scenie m.in. tańczących lwów, gotowania wraz z degustacją chińskich dań, Kung-Fu, kaligrafii czy parzenia herbaty.

Honorowe patronaty nad pierwszą edycją China Expo Poland 2011 objęli Waldemar Pawlak, Minister Gospodarki, Cezary Grabarczyk, Minister Infrastruktury oraz Katarzyna Sobierajska, Wiceminister Sportu i Turystyki a także Ambasada Chińskiej Republiki Ludowej w Polsce, Krajowa Izba Gospodarcza i PAIiIZ. Partnerem jest chińska organizacja biznesowa China International Center for Economic and Technical Exchanges (CICETE). Organizatorami targów China Expo Poland są MT Polska i China Town Travel.

Więcej informacji o Targach China Expo Poland na stronie www.chinaexpo.pl.