Międzynarodowe Targi Poznańskie nawiązały współpracę z MT Polska, na bazie której Targi Upominków Reklamowych Gift-Expo odbędą się w tym roku w Warszawie w centrum zarządzanym przez MT Polska. W rezultacie targi Gift-Expo zostaną zorganizowane w jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce. Będą prezentować aktualne oferty gadżetów reklamowych oraz niekonwencjonalne sposoby ich wykorzystania w kontaktach biznesowych. Nowością na tegorocznym Gift-Expo będzie specjalna konferencja poświęcona wykorzystaniu gadżetów w promocji klubów i organizacji sportowych. Targi Gift-Expo odbędą się w dniach 7-9 września br. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C. Organizatorem wydarzenia są Międzynarodowe Targi Poznańskie.
- Gift-Expo jest wydarzeniem skierowanym do menedżerów firm, osób odpowiedzialnych za marketing, kontakty z agencjami reklamowymi oraz zakup upominków dla klientów. I to właśnie Warszawa jest miejscem, gdzie najłatwiej dotrzeć do głównych odbiorców tego wydarzenia, bo stolica grupuje najwięcej firm i agencji reklamowych, korzystających z tego rodzaju usług. Cieszymy się, że MTP zdecydowało się na współpracę z nami przy tym przedsięwzięciu, bo to potwierdza doskonałe możliwości aranżacyjne naszego centrum także dla mniejszych konferencji i seminariów, które towarzyszą Gift-Expo - komentuje Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
Wystawcami targów Gift-Expo są producenci i dystrybutorzy gadżetów, a także agencje i firmy oferujące usługi reklamowe. Jednym z celów tegorocznych targów jest pokazywanie kreatywnych rozwiązań dotyczących przygotowywania i wręczania upominków firmowych, by były one skutecznym narzędziem budowania pozytywnych więzi z klientami, promocji produktu i marki firmy. Targom Gift-Expo towarzyszyć będą liczne seminaria i wykłady, podczas których uczestnicy będą mogli poznać m.in. techniki doboru upominków i sposoby na nadanie im wyjątkowego charakteru. Wydarzeniem specjalnym podczas tegorocznego Gift-Expo będzie konferencja: GIFT EXPO SPORT rozpoczynająca cykl konferencji dotyczących marketingu sportowego. Tematem tegorocznej edycji jest „Klub marką – marka produktem – produkt towarem”. Konferencja kierowana do klubów sportowych oraz innych organizacji i firm związanych z tematyką sportową. Omawiane będą m. in. kwestie związane z przygotowaniem i dystrybucją gadżetów, by spełniały one swoją funkcję wśród kibiców oraz z budowaniem kanałów dystrybucji, by gadżet był źródłem dochodów dla klubów.
Centrum Targowo-Kongresowe przy ul. Marsa 56C jest zlokalizowane 9 km od Dworca Centralnego, 6 km od Dworca Wschodniego i 14 km od lotniska Okęcie. Zapewnia 1500 miejsc parkingowych oraz stały postój taksówek. Istnieje również możliwość dojechania komunikacją miejską - w sąsiedztwie kursuje 8 miejskich linii autobusowych z różnych punktów Warszawy, a ze Śródmieścia i Dworca Wschodniego można dostać się Pociągami Kolei Mazowieckich.