Porta rośnie eksportowo na Wschodzie
Grupa Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozwija eksport na Wschód. Największe przyrosty sprzedaży firma zanotowała w przypadku Litwy i Białorusi – o odpowiednio ponad 40% i 15% po I półroczu 2018 w ujęciu r/r. W efekcie drzwi Porta można zobaczyć np. w Mińsku w obiektach takich jak stadion Dynama czy Sąd Najwyższy, a także w hotelach i szpitalach na Ukrainie i Litwie.
Akademia Dobrego Montażu Porta oficjalnie otwarta w Zbąszyniu
Grupa Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, uruchomiła Akademię Dobrego Montażu. To pierwsze w Polsce centrum szkoleniowo-autoryzacyjne, gdzie montażyści z całego kraju będą mogli doskonalić swoje umiejętności i zdobywać certyfikaty autoryzowanego montażysty drzwi Porta. Z Akademii będą też korzystali uczniowie klasy patronackiej, przygotowujący się do zawodu montażysty drzwi.
Ruszyła budowa centrum logistycznego Porty w Nidzicy
Grupa Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, rozpoczęła budowę magazynu centralnego w Nidzicy. Obiekt powstaje w ramach wartego ok. 40 mln zł projektu inwestycyjnego. Celem tego przedsięwzięcia jest scentralizowanie i optymalizacja dystrybucji wyrobów gotowych grupy. Inwestycja w Nidzicy ma być oddana do użytku w grudniu 2019 r.
Artur Pęksyk na czele Pionu Sprzedaży i Marketingu w Porta
Artur Pęksyk objął stanowisko dyrektora Pionu Sprzedaży i Marketingu utworzonego w Porta KMI Poland w wyniku strategicznej decyzji o konsolidacji dwóch departamentów. W ramach swoich obowiązków będzie koordynował działania w obszarze sprzedaży i marketingu, a także logistykę oraz eksport. Operacyjnie silne wsparcie będzie mu zapewniał Jacek Woźniak w nowej funkcji Dyrektora Sprzedaży. Porta KMI Poland jest największym producentem drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej z obrotem na poziomie 407 mln zł w 2017r. i eksportem w wysokości 109 mln zł w 2017 r.
Kampania „Otwórz się na…” dla Porty doceniona w konkursie Golden Arrow
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
Porta Drzwi Złotą Budowlaną Marką Roku 2018
Marka Porta Drzwi została uznana za Złotą Budowlaną Markę Roku 2018 w kategorii „Drzwi wewnętrzne”. Znalazła się tym samym w gronie najwyżej cenionych przez profesjonalistów marek budowlanych. Tytuł został przyznany na podstawie wyników ogólnopolskiego badania opinii i preferencji firm wykonawczych.
Blisko co drugi Polak decyduje się na białe drzwi
Aż 43% osób, które dokonały zakupu drzwi w 2017 r. wybrało białe drzwi – wynika z danych sprzedażowych Porta, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej. To wyraźne odwrócenie trendu silnie obecnego jeszcze kilka lat temu, kiedy osoby wykańczające lub remontujące wnętrza stawiały przede wszystkim na kolorystykę bazującą na drewnie, a na białe drzwi decydował się zaledwie co piąty nabywca (20%). Jednocześnie, Polacy najczęściej kupują drzwi w okleinie syntetycznej – stanowiły one aż 53% skrzydeł wewnętrznych sprzedanych przez Portę w 2017 r.
Porta partnerem See Bloggers 2018
Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotuje również wygodną i nowoczesną przestrzeń, na której nieszablonowo zaprezentuje drzwi, m.in. z funkcją ładowania telefonów. Tegoroczna edycja imprezy odbędzie się w dn. 23 – 24 czerwca w Łodzi.