Jakie zmiany prawne czekają branżę gastronomiczną w 2017 roku? W jaki sposób kreować świadomy i pozytywny wizerunek firmy, ale też budować zadowolenia klienta w gastronomii? Jak nowoczesne technologie mogą wspierać sprzedaż w restauracjach? Jakie znaczenie ma etyka w gastronomii? Zagadnienia te będą przedmiotem konferencji organizowanej przez Krajową Radę Gastronomii i Cateringu, zatytułowanej „Razem wobec wyzwań rynkowych w 2017 r.”, która kierowana jest do wszystkich przedstawicieli branży. Odbędzie się ona w ramach drugiego dnia XXI Międzynarodowych Targów Gastronomicznych EuroGastro, tj. 6 kwietnia w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie. Prelekcje poprowadzą przedstawiciele znanych firm i instytucji związanych z rynkiem HoReCa.
- Do zadań KRGiC należy między innymi działanie na rzecz rozwoju rynku gastronomicznego. Jednym ze sposobów, w jaki chcemy je realizować, jest upowszechnianie wiedzy na temat branży i dzielenie się zdobytym doświadczeniem, czemu służyć mają eksperckie konferencje, jak ta organizowana podczas EuroGastro – mówi Sylwester Cacek, przewodniczący prezydium Krajowej Rady Gastronomii i Cateringu. - W KRGiC zrzeszamy firmy różnej wielkości, tak też na targach obecni będą przedstawiciele dużych sieci restauracji, jaki i właściciele pojedynczych punktów gastronomicznych czy kawiarni. Niezależnie od skali prowadzonego biznesu wszyscy jednak spotykamy się z podobnymi trudnościami. Chcemy wspólnie porozmawiać o problemach, które stoją przed branżą oraz podyskutować nad najlepszymi rozwiązaniami – dodaje Sylwester Cacek.
Rynek w pigułce
W ramach konferencji przygotowanej przez KRGiC część prelekcji poświęconych zostanie wiedzy o rynku. Poruszone zostaną kwestie planowanych zmian w prawie, a także dotychczasowych inicjatyw podjętych w tym zakresie przez KRGiC. Będzie to też okazja, by przybliżyć uczestnikom działalność Rady i przedstawić zadania, jakie ma realizować na rzecz sektora. Eksperci dostarczą również aktualnych informacji na temat rozwoju branży usług gastronomicznych i cateringowych w Polsce. W planach jest też dyskusja panelowa z udziałem przedstawicieli sektora HoReCa pod hasłem „Wyzwania dla rynku gastronomicznego w 2017 r.”
Praktyczna wiedza o biznesie
W programie znalazł się też szereg paneli z myślą o rozwijaniu biznesu gastronomicznego. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak tworzyć świadomy i pozytywny wizerunek podmiotu działającego w branży oraz wpływać na satysfakcję klienta. Ponadto, odbędzie się też prelekcja poświęcona uczciwości i etyce w biznesie, podczas której eksperci wyjaśnią, dlaczego warto stosować zasady fair play wobec wszystkich uczestników rynku. Spotkanie zakończy panel dotyczący nowoczesnych rozwiązań dedykowanych gastronomii. Eksperci przedstawią digital marketing, cyfrowe tablice menu czy WiFi marketing oraz podpowiedzą, a jaki sposób wykorzystać je dla prowadzonego biznesu gastronomicznego.
Jak się zapisać?
Konferencja jest bezpłatna. Zgłoszenie uczestnictwa należy przesłać mailowo na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., podając swoje imię i nazwisko, nazwę firmy, miasto, e-mail i telefon kontaktowy. Zapisanie się na konferencję KRGiC uprawnia też do bezpłatnego wstępu - po dokonaniu wcześniejszej rejestracji - na XXI Międzynarodowe Targi Gastronomiczne EuroGastro, które odbędą się w dniach 5-7 kwietnia br. w Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie.