Do rady nadzorczej BETFAN, legalnego polskiego bukmachera, dołączył Tomasz Woźniak, założyciel i prezes firmy Future Mind, która odpowiada za topowe aplikacje mobilne w Polsce, jak m.in. Żappka czy aplikacja sieci Hebe. To strategiczne wzmocnienie bukmacherskiej spółki w obszarze technologicznym przez uznanego eksperta w dziedzinie produktów cyfrowych i strategii mobilnych.
BETFAN jest bukmacherem, który rozpoczął działalność, opierając biznes w całości na kanale online - zakłady przyjmował wyłącznie przez serwis betfan.pl i aplikację mobilną. Bazując na tej strategii legalny polski bukmacher w ciągu zaledwie trzech lat od startu zbudował biznes przynoszący 354 mln zł obrotów, osiągnął rentowność oraz zajął miejsce w gronie największych firm swojej branży w kraju. Również dziś gra online stanowi dominującą część przychodów BETFAN, choć firma obecnie ma także 64 punkty stacjonarne z nowoczesnymi terminalami bukmacherskimi.
- Coraz większe znaczenie na globalnym rynku bukmacherskim ma technologia i narzędzia cyfrowe. W Polsce te trendy też są obecne, a BETFAN od początku buduje swoją strategię biznesu właśnie na kanale online. Dziś firma bukmacherska naturalnie jest też firmą technologiczną, która podejmując właściwe, oparte na danych decyzje może budować swoje przewagi konkurencyjne. Tworząc spójne doświadczenie użytkowników zarówno w przeglądarce desktopowej, jak i na urządzeniach mobilnych. Oprócz ciągłego usprawniania interfejsów, z których korzystają nasi klienci, równolegle wprowadzamy narzędzia pozwalające na gromadzenie i segmentację danych, w ramach wdrożonego niedawno narzędzia Customer Data Platform. W przyszłości pozwoli to nam lepiej zrozumieć potrzeby klienta, a nawet serwować mu spersonalizowane rekomendacje, dopasowane do jego zainteresowań i historycznych zakładów. Tomasz Woźniak to jeden z niewielu ekspertów w branży digital, który realnie uczestniczył w budowie produktów cyfrowych używanych dziś przez miliony klientów. Wierzę, że jego wiedza i pragmatyczne podejście, pozwoli nam podejmować właściwe decyzje technologiczne i budować lepsze doświadczenie dla naszych użytkowników, wyznaczając jednocześnie zupełnie nowy standard dla produktów bukmacherskich – mówi Łukasz Łazarewicz, współwłaściciel i przewodniczący rady nadzorczej BETFAN.
- Dostrzegam w branży bukmacherskiej olbrzymi potencjał do digitalizacji. Paradoksalnie mimo obecności większości podmiotów w kanałach internetowych, wielu z nich działa identycznie, bez tzw. pierwiastka innowacji. Moją rolą jest nie tylko zrozumienie dzisiejszych potrzeb cyfrowego gracza, ale i wsparcie BETFAN w wykorzystywaniu i rozwoju topowych narzędzi i technologii dostępnych od dawna w takich branżach jak fintech, retail czy gaming. Niezwykle istotne w tym procesie będzie odpowiednie wykorzystanie danych i analityki produktowej. BETFAN ma wielką szansę zbudować takim podejściem wiele przewag konkurencyjnych, równolegle spełniając rosnące oczekiwania klientów – komentuje Tomasz Woźniak, współwłaściciel i prezes Future Mind oraz członek rady nadzorczej BETFAN.
Tomasz Woźniak założył i od blisko 15 lat prowadzi firmę Future Mind, która tworzy i realizuje strategie cyfrowe, obejmujące aplikacje mobilne i inne produkty digitalowe oparte na najnowszych technologiach, w tym IoT. Firma Tomasza Woźniaka przygotowała m.in. aplikacje mobilne dla sieci Żabka czy Superpharm, ale też realizowała projekty technologiczne dla firm takich jak: Empik, LPP, Virgin Mobile, Generali czy Jeronimo Martins, właściciela sieci Biedronka. Tomasz Woźniak zasiada również w radzie nadzorczej notowanej na GPW, spółki Digitree Group. Jest przy tym członkiem powołanej przez PARP Sektorowej Rady Rozwoju Kompetencji Komunikacji Marketingowej, a także pełni rolę mentora w akceleratorze Foodtech.ac i Inkubatorze Innowacyjności Politechniki Warszawskiej. Tomasz Woźniak jest też wykładowcą Akademii Leona Koźmińskiego, uczelni Łazarskiego oraz Collegium Civitas.