Agencja PR Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE
- Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.
(...)
Więcej: 24pr.pl, 20 maja 2015
http://24pr.pl/2015/05/agencja-practum-consulting-z-nagroda-gold-sabre/
Agencja Practum Consulting z nagrodą Gold SABRE
Agencja PR Practum Consulting zdobyła statuetkę Gold SABRE w międzynarodowym konkursie dla branży PR - SABRE Awards EMEA 2015. Nagroda została przyznana w kategorii geograficznej „The Baltic” za projekt non-profit „Piłka w grze o zdrowie kobiet” promujący „Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej 2014” i akcję „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”, które realizowane były wspólnie z Fundacją „Piłka jest Piękna” oraz Federacją Stowarzyszeń „Amazonki”. Równolegle Practum Consulting znalazło się z tą kampanią w gronie finalistów konkursu IPRA Golden World Awards 2015 w kategorii „Kampania NGO - agencja”.
Bardzo cieszymy się, że prowadzona przez nas kampania PR zyskała uznanie na arenie międzynarodowej. To tym większa przyjemność, że był to projekt non-profit, a wszelkie podejmowane w ramach niego działania realizowane były bez budżetów marketingowych. Wspólnie z Fundacją Piłka jest Piękna i Federacją Stowarzyszeń „Amazonki” chcieliśmy w trakcie meczów futbolu promować prozdrowotne zachowania w zakresie raka piersi i rozdając różowe kartki zachęcać panie do badań profilaktycznych. Co istotne do tej walki o zdrowie kobiet udało nam się razem zaangażować ponad 80 tys. osób, w tym również wielu panów – mówi Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting.
(...)
Więcej: Signs.pl, 20 maja 2015
http://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-z-nagroda-gold-sabre-,24916,artykul.html
Polacy wśród finalistów SABRE Awards
Coraz bliżej rozstrzygnięcia tegorocznej edycji konkursu EMEA SABRE Awards. Do tegorocznych finałów zakwalifikowano 10 polskich projektów.
Jury doceniło kampanię PZU „Kochasz? Powiedz STOP wariatom drogowym”, którą zrealizowały agencje On Board PR i VML Poland. Otrzymała ona nominację w kategorii „Integrated Marketing”. Z uznaniem spotkał się też projekt „Dick Dobrowolski, czyli how to spin, how to win” realizowany przez Publicon dla Instytutu Spraw Obywatelskich (nominacja w kategorii obejmującej kraje bałtyckie). W tej samej kategorii wśród nominowanych znalazły się także: kampania społeczna „Z Kujawskim Pomagamy Pszczołom” (akcja ZT Kruszwica) oraz projekt „Dzień przyjaciół piłki nożnej”, realizowany przez Fundację "Piłka jest Piękna", Federację Stowarzyszeń "Amazonki" oraz agencję public relations Practum Consulting.
(...)
Łącznie do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono ponad 2 tys. prac. Lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas ceremonii 19 maja w Londynie. Kampanie ocenia jury, w skład którego wchodzi ponad 40 specjalistów z branży. Wśród nich Sebastian Stępak z MSL Warsaw.
Więcej: Proto.pl, 8 kwietnia 2015
http://www.proto.pl/aktualnosci/polacy-wsrod-finalistow-sabre-awards
Czekając na fakty. Czy doniesienia Wprost zaszkodzą TVN i Durczokowi?
Według PR-owców TVN prawidłowo zareagował na publikacje Wprost. Jednak na ocenę szkód wizerunkowych poniesionych przez samą stację oraz Kamila Durczoka jest jeszcze za wcześnie.
(...)
Kwestię komunikacji wewnętrznej porusza Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca agencji Practum Consulting. „Działania wewnętrzne najlepiej podjąć jak najwcześniej, nawet na etapie mało prawdopodobnych sygnałów, by móc zapobiec kryzysowi medialnemu lub – jeśli sprawa zostanie nagłośniona – dysponować od razu odpowiednimi informacjami umożliwiającymi zajęcie od początku właściwego stanowiska. W tym świetle działania podjęte przez TVN jak powołanie komisji mającej wyjaśnić kwestie mobbingu i molestowania oraz ogłoszenie polityki w zakresie zachowań niepożądanych, należy uznać za pozytywne, choć nieco spóźnione” – zaznacza Szkutnik.
Więcej: PRoto.pl, 19 lutego 2015
http://www.proto.pl/aktualnosci/czekajac-na-fakty-czy-doniesienia-wprost-zaszkodza-tvn-i-durczokowi
Komendant powrócił
Ekspert Practum Consulting w głównym wydaniu "Wydarzeń" na antenie Polsatu mówi o PR kryzysowym i ocieplaniu wizerunku strażników miejskich.
Więcej: Polsat Wydarzenia, 10 lutego 2015
http://www.ipla.tv/2015-02-10-komendant-powrocil/vod-6190971#/page_container
Stevie Awards - osiem statuetek dla Polaków
Agencje Partner of Promotion, WebTalk, Practum Consulting oraz On Board wspólnie z Think Kongiem znalazły się na liście nagrodzonych w tegorocznej edycji International Stevie Awards.
Najwięcej statuetek przypadło polskim agencjom w kategoriach związanych z komunikacją i PR. Brązową nagrodę w kategorii komunikacja kryzysowa zdobyła agencja Practum Consulting, za projekt Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Również brąz, w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Social Media Focused – Europe, zdobyły wspólnie agencje On Board i Think Kong (projekt „Alkohol to odpowiedzialność. Pij rozważnie”, realizowany na rzecz Diageo Polska) oraz Web Talk (projekt „Najtrudniejszy quiz piłkarski” zrealizowany dla Kia Polska). Dwie statuetki trafiły także do polskich firm – srebro w kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Issues Management zdobyła Polpharma (za kampanię „Ciśnienie na życie”). W kategorii Communications or PR Campaign/Program of the Year - Reputation/Brand Management – Europe srebrną nagrodę otrzymał Idea Bank, za projekt “Duma przedsiębiorcy”.
(…)
Kinga Szkutnik, dyrektor zarządzająca Practum Consulting:
„W projekcie tym musieliśmy się zmierzyć z instytucją, która zazwyczaj postrzegana jest jako mająca rację i działająca w interesie konsumentów. W tym świetle skuteczne podważenie słuszności argumentacji urzędu było więc nie lada wyzwaniem.
Duże znaczenie miał też sam czas - jak to zwykle ma miejsce w przypadku kryzysów. Mimo iż mieliśmy świadomość, że UOKiK prowadził postępowanie dotyczące Sfinksa, o planowanej przez UOKiK w naszej sprawie konferencji prasowej dowiedzieliśmy się dzień przed od jednego z dziennikarzy. Tego samego dnia pełnomocnik spółki otrzymał decyzję UOKiK i dopiero późnym popołudniem Sfinks mógł zapoznać się z decyzją i jej uzasadnieniem. Mimo braku czasu na pełną analizę tych dokumentów, zdecydowaliśmy się na podjęcie komunikacji wyprzedzającej działania medialne UOKiK. Jeszcze przed konferencją prasową Urzędu dziennikarze mieli możliwość zapoznania się ze stanowiskiem spółki, co miało duży wpływ na późniejsze postrzeganie całej sprawy. Całości argumentacji dopełniła konferencja prasowa zorganizowana w dniu złożenia odwołania od decyzji prezesa UOKiK przez Sfinks Polska.”
Więcej: Proto.pl, 14 sierpnia 2014
http://www.proto.pl/informacje/info?itemId=133420&rob=Stevie_Awards:_osiem_statuetek_dla_Polakow
Stevie Awards 2014 – polscy laureaci
13 sierpnia ogłoszono zwycięzców w 11. edycji konkursu International Business Awards. Nagrody otrzymało siedem podmiotów z Polski.
W konkursie wyróżniających się inicjatyw z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji biznesowej oceniono w tym roku ponad 3500 zgłoszeń z ponad sześćdziesięciu krajów i regionów.
(...)
Agencja Practum Consulting jako realizator projektu "Sfinks Polska kontra Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów" W sytuacji kryzysowej, jaka zaistniała w związku z prowadzeniem postępowania antymonopolowego przez UOKiK przeciwko sieci restauracji Sfinks Polska, agencja skutecznie przedstawiła stanowisko spółki w odpowiedzi na działania urzędu. Kategoria: Komunikacja lub kampania PR roku – komunikacja kryzysowa.
Więcej: marketing-news.pl, 14 sierpnia 2014
http://www.marketing-news.pl/message.php?art=38984
Agencja Practum Consulting zdobyła Stevie Award
Więcej: signs.pl, 13 sierpnia 2014
http://www.signs.pl/agencja-practum-consulting-zdobyla-stevi-award,22380,artykul.html
Miłośnicy piłki nożnej będą promować wśród kobiet zachowania prozdrowotne
Rusza kampania promocyjna wokół II Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej i akcji społecznej „Razem Wygrywamy z Rakiem Piersi”. Poprzez ulotki, plakaty, strony internetowe, a także działania w mediach społecznościowych kampania będzie zachęcała miłośników futbolu do wzięcia udziału w Wielkich Meczach Przyjaciół Piłki Nożnej i promowania wśród kobiet prozdrowotnego zachowania zmniejszającego ryzyko zachorowania na nowotwór piersi.
(...)
Pomysłodawcą i koordynatorem wydarzenia jest Fundacja Piłka jest Piękna. Współorganizatorem akcji społecznej jest Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Za działania PR odpowiada Practum Consulting.
Więcej: signs.pl, 13 maja 2014
http://www.signs.pl/dzien-przyjaciol-pilki-noznej-z-kampania-i-akcja-spoleczna,21614,artykul.html
Dzień Przyjaciół Piłki Nożnej z kampanią i akcją społeczną
Rusza kampania promocyjna wokół II Dnia Przyjaciół Piłki Nożnej i akcji społecznej „Razem wygrywamy z rakiem piersi”. Jej cele to promocja sportu oraz zachęcenie kobiet do zachowań zmniejszających ryzyko zachorowania na nowotwór piersi.
(...)
Pomysłodawcą i koordynatorem wydarzenia jest Fundacja „Piłka jest Piękna”. Współorganizatorem akcji społecznej jest Federacja Stowarzyszeń Amazonki. Działania PR prowadzi Practum Consulting.
Więcej: marketing-news.pl, 12 maja 2014
Frisco.pl z nową kampanią w metrze
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: retail360.pl, 8 kwietnia 2014
Internetowe Frisco z nową kampanią w metrze
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Poza metrem konkurs promowany jest na citylightach, a także poprzez działania BTL i PR.
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: marketing.org, 7 kwietnia 2014
http://marketing.org.pl/index.php/go=2/act=4/did=0/aid=m53424a7547229
Internetowe Frisco.pl z nową kampanią w metrze. "Wygraj rok zakupów"
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Kampania marketingowa wokół konkursu obejmuje grafiki po obu stronach stacji Centrum, a także około 100 citylightów zlokalizowanych na przystankach komunikacji miejskiej i ścianach budynków w różnych częściach Warszawy. Poza outdoorem informacje o akcji znajdą się jeszcze w internecie, m.in. na popularnych portalach internetowych jak Onet.pl, Interia.pl czy Gazeta.pl oraz w social media. Dodatkowo w ramach kampanii rozsyłane będą mailingi do zewnętrznych baz danych. Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: media2.pl, 3 kwietnia 2014
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową w metrze
Frisco.pl rozpoczyna kampanię marketingową wokół wiosennego konkursu organizowanego pod hasłem "Wygraj rok zakupów".
(...)
Za zakup mediów odpowiada Sales&More, a działania PR prowadzi agencja public relations Practum Consulting.
Więcej: epr.pl, 3 kwietnia 2014
http://www.epr.pl/friscopl-rozpoczyna-kampanie-marketingowa-w-metrze,informacje-lokalne,42423,1.html